OrganicNet predstavlja Srbiju na Slush 2016


17.10.2016

OrganicNet je ovogodišnji predstavnik Srbije na jednom od najvećih evropskih skupova posvećenih inovacijama – Konferenciji Slush u Finskoj od 30. novembra do 1. decembra.

OrganicNet je onlajn platforma koja povezuje proizvođače organske hrane i one koji žele da žive i da se hrane zdravo, podrška je organskom pokretu i promoviše i podržava vrednosti i principe organske proizvodnje.

Ova novosadska kompanija jedan je od 13 startapa koji su ovog leta učestvovali u lokalnom takmičenju za Slush 2016, u organizaciji Ministarstva spoljnih poslova Finske i Fonda za inovacionu delatnost iz Beograda. Takmičenje, koje se održava drugu godinu zaredom, nudi domaćim startapima priliku da predstave svoje inovacije domaćim i međunarodnim mentorima i kvalifikuju se za učešće na Konferenciji u Helsinkiju.

Nagrađuju se održive društvene inovacije koje doprinose poboljšanju kvaliteta života i zaštiti životne sredine, a pobednici dobijaju obuku iz razvoja poslovanja i priliku da nastupe pred kolegama iz celog sveta i investitorima – u okviru Impakt akceleratora i na Konferenciji. Troje finalista – OrganicNet, SEEZER i CWool Box – prošlo je dodatnu procenu stručnjaka iz Helsinkija, nakon čega je izabran pobednik.

„Kao startapu u fazi razvoja, odlazak u Helsinki nam je višestruko značajan. Ovo je izuzetna prilika da dobijemo korisne savete kako da dalje razvijamo svoj proizvod kao i isprobane strategije za širenje na druga tržišta. Prilika da svoje rešenje predstavimo širokoj publici koja prepoznaje važnost naše platforme i zdravog načina života jedinstvena je, i ovim smo korak do ispunjenja naše misije. Naš cilj je da se povežemo sa svima koji podržavaju razvoj organskog pokreta i promovišu i podržavaju vrednosti i principe organske proizvodnje“, kaže Dragana Grbić iz OrganicNet.

Dvodnevna godišnja konferencija Slush prošle godine je okupila 15.000 posetilaca, a milion ljudi ju je pratilo u živim prenosima preko interneta. Učestovalo je gotovo 2.000 startapa i 800 investitora iz više od 100 zemalja, a o događaju je izveštavalo 700 novinara.

„Potražnja za inovacijama i startapima u celom svetu raste, a time i Konferencija Slush dobija na značaju. Ona je već prerasla granice Finske i postala je regionalna, skandinavska manifestacija. Za Srbiju je veoma važno da bude deo evropske inovacione zajednice na putu ka Evropskoj uniji. Drago mi je da, zajedno sa Fondom za inovacionu delatnost, u tome možemo da budemo od pomoći“, kaže Perti Ikonen, ambasador Finske u Beogradu, na prijemu održanom sinoć u čast pobednika.

Srbija je jedna od zemalja u kojima je septembra ove godine održano lokalno takmičenje za Slush. Pobednik prvog lokalnog takmičenja 2015. godine bila je niška digitalna kreativna agencija Neopix sa igricom They Mean Well.

“Kao partner Ministartstva spoljnih poslova Finske u organizaciji domaćih takmičenja za Slush, mi ćemo nastaviti da i na ovaj način podstičemo startape iz Srbije da predstavljaju i testiraju svoje ideje, i dobiju priliku da se oprobaju u velikom svetu konkurencije i investitora koji ih čeka. Inovativni startapi poput OrganicNet-a važni su učesnici u inovacionom ekosistemu koji gradimo u Srbiji”, kaže Ivan Rakonjac, v.d. direktor Fonda za inovacionu delatnost.

Video prezentaciju OrganicNethttps://www.youtube.com/watch?v=I1-8uhC8KRo

Više o Slush 2016http://www.slush.org/ , https://www.youtube.com/watch?v=r_CpNaCvaoc