Intensify mobilno/internet rešenje koje pomaže jačanju prodaje i marketing procesa u industriji kulture i zabave

Odeljak: Vesti- 20. Nov 2014

Intens Net je kćerka firma osnovana od strane Intens d.o.o. sa misijom da se pozicionira kao lider u pružanju “gamification loyalty” rešenja u industriji kulture i zabave.

Intensify je mobilno/internet rešenje, razvijeno tokom 2014. godine,  koje pomaže jačanju prodaje i marketing procesa u industriji kulture i zabave, koristeći tehnike “gamification” marketinga u sprezi sa društvenim mrežama i savremenom statistikom ponašanja korisnika. Razvoj projekta podržao je Fond za inovacionu delatnost Srbije u okviru Programa ranog razvoja iznosom od 80.000 evra.

Kompanija Intens Net je prethodno razvila softvesko rešenje za organizaciju događaja i prodaju ulaznica “Bilet”. Po osnivanju Intens Net-a, u skladu sa novom organizacijom, Intens Net je preuzeo dalji razvoj ovog programa. Njihovi klijenti su bioskopi, pozorišta, tiketing agencije, kulturni centri itd.

Intens net je postavio sebi novi cilj da razviju rešenje koje će omogućiti njihovim klijentima da povećaju vidljivost i prodaju, uvođenjem novih, efikasnijih kanala komunikacije, korišćenjem personalizovanih poruka – notifikacija i interakcijom sa društvenim mrežama, Facebook, Twitter, Google+.

Pre nego što su počeli sa razvojem projekta, istraživali su tržište, tražeći gotovo savremeno lojalti rešenje koje bi funcionalno potpuno zadovoljilo  potrebe bioskopa  i industrije zabave uopšte. Po analizi tržišta, pošto su uočili potrebe ali ne i adekvatno, specijalizovano rešenje, odlučili su da razviju jedan novi koncept koji integriše prethodno navedelu listu funkcionalnosti.

Zadatak Intensify je da privlači nove i zadrži postojeće korisnike, da ih nagrađuje, prati statistiku njihovog ponašanja i izgradi bazu lojalnih posetilaca. Glavni motiv za posetioce  pri korišćenju Intensify rešenja je da budu informisani o značajnim događajima, grade svoj profil i dobijaju vrednost primanjem poklona, specijalnih ponuda, popusta, nagradnih igara, putem socijalizacije.

Osnova leži u njegovoj različitosti u odnosu na druga rešenja, načinu na koji su u jednom programu integrisane funkcionalnost savremenog lojalti programa i funkcionalnost efikasnog rešenja za marketinške promotivne aktivnosti. Administratorska konzola je jednostavan, a efikasan alat za menadžere marketinga. Statistički modul omogućava marketingu da prati i meri rezultate sopstvenih aktivnosti u realnom vremenu.

Proizvod je kompletno razvijen i interno testiran. Nedavno su potpisali ugovor sa jednom domaćom kompanijom koja poseduje sinepleks bioskope. Očekuju početak korišćenja programa u realnim uslovima u najskorije vreme. Intensify je prezentovan kompanijama iz više zemalja, kao što su Velika Britanija, Francuska, Nemačka, Belgija, Japan i dobili veoma pozitivne komentare.

“Budući razvoj planiramo na osnovu povratnih informacija koje smo dobili od stručnjaka kompanija kojima je proizvod do sada predstavljen. Na osnovu pokazanog interesa, Intensify se uz određene adaptacije može efikasno koristiti i u drugim delatnostima, osim ove za koju je izvorno namenjen, Naš cilj je da razvijemo specijalizovana rešenja koja će potpuno zadovoliti njihove potrebe.”, rekla je Svejtlana Azarić, zamenik direktora Intens Net-a.

Studenti FEFA posetili Fond, Novembar 2014.

Odeljak: Foto galerija- 10. Nov 2014

COPRIX Media dobitnik nagrade “Srebrna tabla” na 45. Međunarodnom sajmu opreme i sredstava za savremenu nastavu

Odeljak: Vesti- 10. Nov 2014

COPRIX Media je dobitnik nagrade „Srebrna tabla“ za Interaktivnu matematiku i Interaktivni bukvar, u grupi učila na 45. Međunarodnom sajmu opreme i sredstava za savremenu nastavu. Međunarodni sajam opreme i sredstava za savremenu nastavu „Učila“, jedan je od najstarijih specijalizovanih priredbi Beogradskog sajma.

Kao jedini specijalizovani sajam namenjen opremanju obrazovnih ustanova od predškolskih do institucija visokog obrazovanja u našoj zemlji, Sajam „Učila“ predstavlja mesto na kome se posetioci – donosioci odluka, direktori škola, profesori, nastavnici i vaspitači, predstavnici nadležnih ministarstava i državne uprave upoznaju sa najnovijom ponudom eksponata iz različitih robnih grupa.

CORPIX Media je jedina kompanija koja je dobila nagradu u grupi “Učila” i ovo predstavlja veliki uspeh za kompaniju COPRIX Media.

O najuspešnijim izlagačima na ovogodišnjem sajmu, odlučivao je stručni žiri: prof. dr Zoran Miljković, predsednik žirija, Mirjana Bogdanović i Vera Večanski.

Ivanka Milenković (Ekofungi) dobitnica priznanja “Cvet uspeha Žene Zmaj”

Odeljak: Vesti- 10. Nov 2014

Udruženje poslovnih žena Srbije organizovalo je osmu godinu za redom dodelu prestižnih nagrada „Cvet uspeha za ženu zmaja”, sa ciljem da oda priznanje najuspešnijim preduzetnicama u Srbiji.

Specijalno priznanje za inovativnost za 2014. godinu ponela je Ivanka Milenković, osnivač  i direktor kompanije EKOFUNGI.

Kompanija EKOFUNGI je uspešno okončala projekat koji je finansiran u drugom ciklusu Programa ranog razvoja  i na putu je da takav rezultat ponovi i kao korisnik četvrtog ciklusa istog programa. Inovatiovnost koju je Program ranog razvoja prepoznao i podržao, doprinela je da EKOGFUNGI zauzima specifično i sve značajnije mesto u svojoj branši, ne samo u zemlji već i u svetu.  Zahvaljujući realizovanim projektima, inovativnom pristupu i novim rešenjima ovo preduzeće je primer da i u ne lakim okolnostima, rast zasnovan na stalnim inovacijama i unapređenju procesa može biti evidentan.

Slogan ovogodišnje manifestacije bio je „SAN, IDEJA, CILJ“. Projekat su i ove godine podržali Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju – GIZ i Centar za privatna internacionalna preduzeća iz Vašingtona- CIPE, sponzori i tradicionalno, članice UPŽ Srbije. Institucionalnu podršku projektu su dali Ministarstvo privrede Vlade Republike Srbije, Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) i European SME Week.

Studenti Fakulteta za ekonomiju, finansije i administraciju (FEFA) posetili Fond za inovacionu delatnost

Odeljak: Vesti- 06. Nov 2014

Beograd, 5.11.2014. – Fond za inovacionu delatnost organizovao je predavanje za 40 studenata Fakultet za ekonomiju, finansije i administraciju (FEFA), na temu inovativnog preduzetništva u Srbiji. Studenti su kroz prezentaciju predstavnika Fonda imali priliku da se upoznaju sa aktivnostima i dosadašnjim rezultatima Fonda, postignutim u okviru Projekta podrške inovacijama u Srbiji.

U okviru predavanja, studetima su se predstavile i dve kompanije, dobitnice finansiranja Fonda, predstavivši svoje projekte i uspeh koji su postigle zahvaljujući Programima finansiranja Fonda za inovacionu delatnost. Predstavici kompanija mBrainTrain i Eipix entertainment su sa studentima podelili i svoje iskustvo u osnivanju kompanije, kako započeti posao u Srbiji i sa kojim izazovima se svakodnevno susreću.

Nagrada za solarni punjač – “Strawberry energy” proglašen za najbolji startap na konferenciji “Verge” u San Francisku

Odeljak: Vesti- 04. Nov 2014

Javni solarni punjači za mobilne telefone, izum srpskih studenata okupljenih u kompaniji “Strawberry energy”, poneo je nagradu za najbolji startap-projekat na “Verge” konferenciji u San Francisku.

Kako koristiti energiju reka, lakše ispitati kvalitet vode, postati energetski detektiv – samo su neke od ideja koje su početnici u biznisu iz celog sveta predstavili u San Francisku. Ali najbolji dolaze iz Srbije – žiri i publika odlučili su da je “Strawberry energy” najbolji “start-up”.

Nagrada se podudarila sa njihovim planom da u narednom periodu uđu na američko tržište.

„Poenta konferencije je, pre svega, da se steknu novi kontakti. Na pauzama posle predavanja razmenjuju se ideje i sklapaju partnerstva. Mi smo imali intenzivna tri dana i upoznali preko 100 ljudi.“, kaže mladi pronalazač Мiloš Milisavljević.

Na mini američkoj turneji ostaju još mesec dana. Očekuje ih mnoštvo sastanaka, kao i učešće na Sajmu zelenih kampusa i škola u Los Anđelesu. U Beograd će se, veruju, vratiti sa iskustvom, nagradom i poslovnom ponudom više.

Izvor: eKapija

Techno Foam prodajom 6 mašina ostvario promet preko 800 hiljada evra

Odeljak: Vesti- 28. Okt 2014

Techno Foam d.o.o. je start-up kompanija osnovana sa ciljem da razvija nove mašine za proizvodnju i obradu veštačkih sunđera i sunđerastih materijala-profilisanje, sečenje i laminaciju.

Kao jedan od dobitnika finansiranja kroz Program ranog razvoja i Program sufinansiranja inovacija,  kompanija je dobila mogućnost da se potpuno posveti istraživanju i razvoju i intenzivnom razvojnom procesu dizajniranja i sklapanja mašina za proizvodnju sunđera. Kompanija je u roku od godinu dana uspešno realizovala projekat u okviru Porgama ranog razvoja, dok implementacija kroz Program sufinansiranja još uvek traje. Pozitvna iskustva stečena kroz Program ranog razvoja i ideja za novi projekat „Mašina za sečenje i pakovanje sunđera“ omogućili su da kompanija Techno Foam učestvuje u novom ciklusu i dobije finansiranje i o ukviru Programa sufinansiranja inovacija Fonda za inovacionu delatnost.

Poboljšanje/inovacija je u potpuno drugačijem konceptu rešenja funkcionisanja mašina, a ne samo poboljšanje pojedinih karakteristika već postojećih modela, u pogledu brzine, rada, potrošnje repromaterijala, automatizacije i bezbednosti zahvaljujući primeni međunarodnih tehničkih standarda iz oblasti mašinogradnje.

U protekle dve godine kompanija je prodala 2 mašine za laminaciju i 4 mašine za sečenje i pakovanje sunđera kupcima u Belorusiji, Turskoj, Rumuniji, Srbiji u vrednosti od preko 100 miliona dinara, a u toku su i pregovori sa kupcem iz Abu Dhabi-ja.

„Budućnost pripada modernim i inovativnim preduzećima koja brižno planiraju i strateški upravljaju svojim poslovanjem. Nije dovoljna samo dobra ideja i projekat koji dobro izgleda na papiru. Potrebno je da ideja zaživi, da verujete u ono što radite i na kraju naravno da je profitabilna. Osnovni cilj Techno Foam-a je da u narednih nekoliko godina projektuje i proizvede što više mašina ove i slične namene, razvijajući još napredniju tehnologiju, a sve to koristeći sinergiju višegodišnjeg iskustva u ovoj oblasti sa znanjem i sposobnošću našeg stručnog tima inženjera i menadžera.“, rekla je Sladjana Bogunovic Batica, marketing menadžer i koordinator projekta.

Obuka u Fondu za 12 inovativnih kompanija

Odeljak: Vesti- 18. Sep 2014

Fond za inovacionu delatnost je od 15. do 18. septembra 2014. godine, po četvrti put organizovao opštu obuku za kompanije kojima je odobreno finansiranje u okviru poslednjeg poziva za Program ranog razvoja i Program sufinansiranja inovacija.

Obuka je sastavni deo Projekta podrške inovacijama u Srbiji i u potpunosti  organizuje i finansira Fond za inovacionu delatnost, a obukom su obuhvaćene  sledeće teme: razvoj poslovanja, analiza poslovnih prilika, zaštita i monetizacija intelektualne svojine, komercijalizacija i izlazak na tržište inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija, upravljanje finansijama i privlačenje budućih investicija.

 “Opšta obuka organizovana od strane Fonda za Inovacionu delatnost za COPRIX Mediu je bila veoma značajna.  Mentori, sesije kao i teme koje su obrađene tokom obuke pomogle su kako kompaniji tako i meni kao direktoru kompanije u vidu stečenih novih saznanja, posebnu u oblasti External financing options and role of private equity/venture capital (PE/VC) and, Company assessment and financial management and Exit strategies, koja ćemo svakako primeniti u budućem poslovanju”, rekla je Ana Koprić, direktorka Coprix Media d.o.o.

Na ovaj način Fond je nastavio da pruža pomoć mladim inovativnim kompanijama da unaprede svoje znanje u navednim oblastima. Međunarodni eksperti Donal O’Konel, Gabor Barania, Jehuda Binder i Ulrih Bas su kroz interaktivan pristup, tokom obuke preneli znanje kompanijama u oblastima koje su im ključne za dalji poslovni razvoj.

 

 

Obuka za kompanije, Septembar 2014.

Odeljak: Foto galerija- 15. Sep 2014

2014 Nabavka revizorskih usluga

Odeljak: Oglasi - u toku- 04. Sep 2014
Poziv za podnosenje ponuda – revizija 0.2 MB
Konkursna dokumentacija – revizija 0.6 MB
Obaveštenje o zaključenom ugovoru revizija 0.2 MB