OrganicNet predstavlja Srbiju na Slush 2016

Posted in: Vesti- Okt 26, 2016

Novosadska kompanija OrganicNet pobednik je ovogodišnjeg lokalnog takmičenja Slush sa svojim projektom onlajn pijace organske hrane. OrganicNet je drugi srpski startap koji će učestvovati na međunarodnoj smotri inovativnih kompanija u Helsinkiju, decembra ove godine.

OrganicNet je onlajn platforma koja povezuje proizvođače organske hrane i one koji žele da žive i da se hrane zdravo, podrška je organskom pokretu i promoviše i podržava vrednosti i principe organske proizvodnje.

Ukupno 13 mladih kompanija predstavilo je na takmičenju svoje projekte, a troje finalista – OrganicNet, SEEZER i CWool Box – prošlo je dodatnu procenu stručnjaka iz Helsinkija, nakon čega je izabran pobednik.

Kvalifikacije za godišnju konferenciju drugi put za redom organizuje Fond za inovacionu delatnost, u saradnji sa Ministarstvom spoljnih poslova Finske. Time se mladim domaćim kompanijama omogućava da predstave svoje ideje iz oblasti društvenih inovacija i dobiju priliku da učestvuju na međunarodnom skupu inovativnih startapa u Finskoj.

Nagrađuju se održive društvene inovacije koje doprinose poboljšanju kvaliteta života i zaštiti životne sredine, a pobednici dobijaju dodatnu obuku iz razvoja poslovanja i nastup pred kolegama iz celog sveta i investitorima – u okviru Akceleratora i na uglednoj godišnjoj konferenciji Slush.

Srbija je jedna od 20 zemalja sveta u kojima je septembra ove godine održano lokalno takmičenje za Slush.  Pobednik prvog lokalnog takmičenja 2015. godine bila je niška digitalna kreativna agencija Neopix sa igricom They Mean Well.